https://twitter.com/WorldMissManGM/status/2037650875079074090
ダンジョンで大怪我したら
都合よく行商人が居た!
ぼったくり商人だった!

でも、
すごくよわそうだ
345 näyttökertaa

今日の商人

Lähetetty 2 kuukautta sitten

https://twitter.com/WorldMissManGM/status/2037650875079074090
ダンジョンで大怪我したら
都合よく行商人が居た!
ぼったくり商人だった!

でも、
すごくよわそうだ